dinsdag 16 juni 2009

Dinsdag - zuiveren van lichaam en geest

Tot vandaag heeft het geduurd eer ik mijn batterijkes kon opladen om wat te gaan sporten.
Het weekend heeft zijn tol geeisd. Niet gezond zo twee weken voor Brasschaat.
Ik voelde mezelf tegenover mijn lichaam en geest verplicht om wat te zuiveren. Laat ik wat gaan lopen. Een grote toer via Brecht en dan richting Loenhout om zo terug te keren naar huis.
Dat was het plan, maar de darmflora stak daar een stokje tussen.
Voor ik aan het station 'Noorderkempen (ipv. Brecht)' kwam begon het al te borrelen onderaan de buik. Vertragen was de boodschap tot zelfs wandelen. Als ik het station haal, zal er wel een toilet zijn zeker? Niet dus! Alle loketten waren dicht om dit uur en dus geen toilet beschikbaar. Dan maar plan B. De kant in, maar ik had geen papier bij. Dus plan C: Het uithouden tot bij mijn nicht Sofie J. Gans de tijd gewandeld en hier en daar een looppaske. Dit laatste was echter mezelf testen hoever ik kon gaan :-)
Ik heb het gehaald en was verheugd dat ik de toiletbril onder mijn billen voelde plakken.
Alles eruit (dacht ik) en vertrokken richting Loenhout. Halverwege de brechtseweg kwam de volgende storing in mijn maag. Gelukkig had ik wat papier meegenomen en ben ik onderweg achter een boske kunnen gaan zitten. Het spetterde eruit!
Dan naar huis gespurt! Een tocht van anderhalf uur duurde een eeuwigheid!

Lichaam en geest gezuiverd!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten