woensdag 3 juni 2009

Was ik maar gaan fietsen!

Gisteren naar het werk gelopen, wat maakte dat ik vandaag dezelfde rit terug kon.
Het was minder warm en de beentjes genoten nog na van gisteren. Ik heb het dan iets rustiger aangepakt, in hoeverre ik dit kan.
's Avonds nog wat over en weer gesmst met den Bart en KaVeeDee. Uiteindelijk besloten om te zwemmen in Galder. En was ik maar gaan fietsen met de FW-crew!
Daar aangekomen was er geen kat te zien op 't strand. Wij onze wetsuit aangedaan en de spullen aan de kant gelegd. Eerst even opwarmen en dan aan onze toer rond het meer begonnen.
Drie maal heb ik gewacht op Bart. Omdat samen blijven in zo'n meer toch een aanrader is. Daarbij is het veel gezelliger zo met zijn twee.
Toen we aan de overkant van ons vertrekpunt stonden, zei ik nog tegen Bart dat het wel eens zou kunnen dat onze spullen weg zijn. Hij lachte ermee en we zwommen verder. Eens terug kwam ik tot de constatatie dat al onze rugzakken weg waren. Stonden we daar in ons nakie (wetsuit). Autosleutels weg, mijn horloge/hartslagmeter, pullboy, zwemvliezen, rugzak, jeans, onderlijfke, ... alles was weg. Enkel mijn handdoek en mijn sloefen lagen er nog.
Er gaat dan vanalles door je hoofd, maar gelukkig werd ik er niet van.
Het was een geslaagde training met een minder geslaagde afloop!

Vrije giften kunnen op mijn rekeningnummer gestort worden:
BE93 418 0254 2167

KaVeeDee nog proficiat met het winnen van de spurt tegen ROBVeeDeeEM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten