vrijdag 19 juni 2009

Stratenloop Brecht

U hebt het in de uitslag op de website van Fast action team al gemerkt, maar het was een mindere dag om een wedstrijd te lopen. Ik had mijn trainingsschoenen aan ipv. mijn wedstrijdschoenen aangezien we door het park van Brecht moesten. Fout nummer 1 want het was daar even hard als op de asfalt. De verkoopster had gezegd dat deze schoenen enkel voor op harde ondergrond waren.
De wedstrijd ging van start om 20.00 uur. Ik had gepland om om 17 uur te eten, maar dit werd snel 17.30 uur. De menu die ik gemaakt had was geen pasta, maar vissticks met worterlpuree, tomaten, sla en komkommer. Ik had honger dus at mijn buikje rond.
Van aan de start voelde het niet zo goed aan. Alles rommelde. Drie ronden lang had ik een overgeef gevoel. Ik was snel gestart. Een tijdje heb ik het groepje met Koen van de Plas gevolgd, maar nergens kon ik volgen. Per ronde kwam het eten meer naar boven en ging het tempo naar beneden met in mijn zog JVL. Tussen de oren zat het ook niet goed, wat maakte dat hij me de laatse 700 meter inhaalde. Nog even heb ik met hem aangepikt maar de laatste meters, na het heuveltje in het park van Brecht, moest ik lossen. Onze collega loper maande nog aan om er een spurt van te maken, maar ik was op. Aangekomen en vingers in de keel zonder succes.
Het zat niet mee vandaag! Mijn lichaam protesteert deze week. Hopelijk is rottigheid eruit volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten