donderdag 18 juni 2009

Fietsen langs 't kanaal

Ik heb gans de week educatief verlof en heb maar amper gesport. De eerste twee dagen was ik te plat en gisteren zat de agenda vol met bouwaangelegenheden. Deze morgen dus op tijd uit bed en gaan fietsen. Van hieruit naar Brecht en aan brug 11 met wind in de rug richting Turnhout gereden. Bleek dat ik op 50 minuten bij mijn broer voor de deur stond. Ik vond dat het allemaal al zo goed ging. De weerslag moest nog komen. Eens terug richting Wuustwezel - via Merksplas, Rijkevorsel, terug langs 't kanaal en een stukje voorbij 't Trape op - ging het tempo serieus wat minder. De wind van voren en de vermoeidheid in de benen. Ik kan dan de snelheid niet strak houden en de moed zinkt dan in de schoenen.
Volgende week zal geen makkie zijn om het verschil met BC te beperken.

2 opmerkingen:

  1. Waar gij schrik van hebt!

    Een wannabee triatleet die eigenlijk al lang had moeten slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een strijd tussen twee wannabees dan hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen