zaterdag 6 juni 2009

Platten tuup

Ik met volle goesting op mijn fietske gesprongen om te gaan werken.
Ik was de biest (thuishaven van Marc H.) net voorbij of kreeg platten tuup.
Ik en KaVeeDee maar denken dat ge met Pieter Jacobsen genen platten band kunt krijgen.
Ik had prijs.
Op zo ne moment heb ik geen goesting om die te plakken. Dus ben ik naar huis gewandeld en heb de auto genomen naar 't werk.

Geen sport - twee dagen niet!

In Veusel zijn menig fatters de duatlon gaan doen vandaag. Man wat had ik zin om daar bij tussen te hangen. Later op de website van de Kliefhamers zag ik de resultaten.
KaVeeDee viel mij het meeste op. Wat gaat die hard! Zou ik dat tempo aankunnen? Gaat er zich nog een heftige strijd leveren tussen hem en mij? Veel vragen komen er dan in je op.
Woensdag zien we wel welk gewicht ik in de schaal kan brengen.
Moet ik nu rusten of nog snel wat trainen? De stratenloop van Hoogstraten lokt menig wat volk.
KaVeeDee heeft daar al eens geschitterd. Zou hij die tijd willen evenaren?
Mijn schoonbroer ga ik niet volgen. Das een categorie hoger! De Freak ...

Tot dan mannen! Er zal gestreden worden in de regen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten