maandag 19 januari 2009

Bloody Monday

Volgens een Britse wetenschapper zou het vandaag de meest depressieve dag van 't jaar zijn. Een ideale remedie daartegen is sporten. Dus ik vlieg er in.
Eerst een toer (via den Beyers) gaan lopen. Gegevens: 1 uur en 13 minuten max. 155 gem. 136 hartslag. Max. snelheid 14,6 en gem. 9,4 km/u over een afstand van 10 km.
Bij mijn thuiskomst kreeg ik een klopke. Ik voelde me slap en kreeg een zweetuitbarsting. Snel even drie lepels honing en wat eten en klaar was kees.
Later op de avond gaan zaalvoetballen. Over de score wil ik het niet hebben.
Na de sjot gaan zwemmen:
-sleutelgatbeweging
-wricken
-supermanhouding
-schoolslag benen en crawl armen
-crawl benen en schoolslag armen
-vlinderslagbeweging met de benen (visgewijs)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten