donderdag 29 januari 2009

De Sluis - Tereik

Vandaag moest ik met het fietske naar Zandvliet voor een vergadering rond Autisme.
Nostalgische fietsroute langs de witgoorsebaan richting Kalmthout. Ik passeerde mijn oude school waar ik een korte loopbaan kende ('t Heilig Hart). Vandaar was het nog een half uur rijden langs de bossen, via Putte richting Zandvliet. Eén uur en 4 minuten deed ik erover. Ik schat weer tegen een gemiddelde van 27 km/u. Maximum hartslag van 147 en een gemiddelde van 121. Leuk tripje.
Ook van de terugweg heb ik genoten. Het zonnetje straalde.
Weer een uur gefietst met een max. 143 en gem. 125
Eens terug in Wuustwezel even de kippen gesoigneerd en dan de loopschoenen aangetrokken voor mijn toerke langs 't Tereik.
Totaaltijd: 58 min en 44 sec.
Maximum hartslag: 145
Gemiddelde: 136
Maximum snelheid: 14,2
Gemiddelde: 10,5
Afstand: 10,32 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten