woensdag 21 januari 2009

Fietsen - Zwemmen - Fietsen

Vandaag teamvergadering!
Vroeg uit de veren, want er moest een nieuwe band gelegd worden. Daarna met de f'iets naar 't werk. Geen hartslagmeter om. Na de vergadering gaan zwemmen. Ik had afgesproken met de Ken, maar die kwam niet opdagen. Een uur en 15 minuten gepeddeld. Wat oefeningen gedaan en wat baantjes trekken. In diezelfde baan zwom een wedstrijdzwemster. Zij ging er als een speer vandoor. Telkens deed ze die in 1 minuut 30" 100 meter met daartussen 15 à 20 seconden rust. Een goei training zo lijkt me. Ik hield het bij baantjes trekken en lette op mijn techniek.
Daarna met de fiets naar huis (met hartslagmeter) langs het kanaal. Veel wind in de rug: 1 uur en 20 minuten max. 165 (= meestal op de brug) en gem. van 131. De snelheid weet ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten