donderdag 14 mei 2009

De woensdagToer

Op donderdag met mijn trainingspartner van deze week het toerke van woensdag gaan rijden.
Tussen de buien door lekker droog gebleven.
Ik mijn regenvestje aan om de nodige kilo's er af te zweten :-)
Het fietsen gaat goed tot op een bepaald moment. Dan lijkt het of de benen willen niet meer mee. Koen zit dan relaxed op zijn fietske en ik moet me platleggen op mijn stuur. Het gevoel is alsof al de energie uit mijn benen is. Ik denk telkens na de kaap van 40 km dat ik dit meemaak. Ik ga er eens op letten de volgende langere rit.
Ik ben dit niet gewoon, maar zal er toch werk van moeten maken. Dus lezers als jullie een langere rit hebben gepland en ik ben thuis (niet op onzen bouw) laat het me weten.
KOEN wij moeten meer samen trainen ... dan blijf je niet thuis als het regent :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten