zondag 31 mei 2009

Loop

Zoals ik gisteren aangaf, zou ik vandaag met mijnen nefjew gaan fietsen naar scherpenheuvel.
Ik alles in gereedheid gebracht gisteren. Op tijd gaan slapen, pakske klaar gelegd, wekker gezet, ... Enkel mijn fiets werkte niet mee. Dus als noodoplossing onze Geert zijn machien mogen lenen.
's Morgens een bericht van de Ken. Zijn vrouw is ziek en hij moet op de zoon passen. Begrijpelijk, maar helaas ... geen fietstraining.
Dan maar terug bed in gekropen. Om half tien opgestaan en goed uitgerust heb ik een loopke aangevat. Ik wilde langs den Beyers (Tereik) lopen en zo weer over het neerven terug keren. Bij den Beyers kwam ik Daniƫlle van de Stijn tegen. De mannen (Jef, Raf en Stijn) waren gaan fietsen en zouden tegen 11.15 uur op 't Tommelberg aankomen. Het was al lang geleden dat ik hen nog gezien had dus ben ik daar maar naar toe gelopen. De kerels waren aangekomen en meteen weer doorgereden. Van Stijn en Daniƫlle kreeg ik een glas water en ik kon mijn loop hervatten.
Ik ben dan van 't Tommelberg terug naar de zandweg gelopen om zo over 't kamp terug naar huis te keren. Wederom had ik energie over om er een laatste versnelling uit te persen. ZALIG

In de namiddag bij Griet thuis gaan helpen voor de open tuindagen. 's Avonds naar de straatfeesten en ik was BOB ... man man man ... ik ga nog veranderen :-)

Statistiek:

1uur 39 minuten
max: 176
gem: 146
Aantal kilometer geeft hij 11,2 aan
Maximum snelheid zou 13,8 zijn en het gemiddelde 6,8 km/u ... maar dat klopt niet

Ik denk dat ik het batterijke eens moet vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten