zaterdag 30 mei 2009

Zwemmen in Galder

Gans de dag in de zon gestaan op onze bouw!
Het was bakken ... Zo rood als een kreeft wilde ik de nodige afkoeling gaan opzoeken in het water.
Griet ging naar de straatfeesten in Kalmthout. Mijn kaars was uit, maar om even naar Galder te gaan zwemmen had ik nog energie over.
Ik vond geen slachtoffers. Allemaal hadden ze wel iets aan de hand. Trouwens morgen ga ik met de Ken naar scherpenheuvel fietsen. 140 km staat op de planning.
Uiteindelijk mijn zus meegekregen naar ginder, pak aan en 't water in.
Eerst een 4 tal lengten in het kleine meer en daarna even doortrekken in de grote plas.
Volgens google earth zou de afstand over één lengte van het kleine meer 130 meter bedragen.
De afstand die ik in het grote meer gedaan heb, zou 1 km zijn.
Mijn gevoel leek het er meer, maar als ik de tijd bekijk die ons Ruth chronometreerde kan het kloppen. Het is en zal blijven tegenslagen dat zwemmen.

Hoe ik ooit 2,7 km gedaan krijg, is voor mij nog steeds een groot vraagteken.
Daarom een oproep aan de Fatters ... Wie wil er volgende week mee naar Galder?
Desnoods drie dagen als ik niet moet werken. Het is dringend nodig ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten