dinsdag 26 mei 2009

Werk - fietsen - lopen

Ik ga de week (van 25 mei tot 29 mei) kort samenvatten.
Gefiets, gefiets en nog eens gefietst! Woensdag nog eens aangepikt bij den hoop van FW. Die dag heb ik er 130 geregden. Donderdag was dat te merken. Ik geraakte maar amper vooruit op weg en terug van 't werk.
Vrijdag ben ik dan maar met de bus gereden en om toch maar aan sport te doen heb ik één van de jongeren meegenomen naar de Wezenberg. Daar een aantal baantjes getrokken. Ideaal betaald worden om te sporten.
Tussendoor ben ik een aantal keer gaan lopen. Daarvan lees je nu de resultaten:

dinsdag 26-05 een uur gaan lopen.
Maximum 183 en gemiddeld 149. Ik wilde de toer tereik doen, maar met Griet al fietsend naast me was het best gezellig en ben ik verder doorgelopen over 't neerven om zo via 't kamp terug te lopen naar huis. Op het einde had ik zelfs nog energie over om er een spurtje van te maken.
Voldaan thuisgekomen en meteen beddeke in. Jammer dat er niet de juiste kilometers af te lezen vielen op mijn hartslagmeter. De batterijkes van de footpod waren op.

donderdag 28-05
Ik ben toen naar de dorens gelopen en heb daar aan interval-training gedaan. Vier ronden afwisselend doortrekken en rust. Totaal van 49 minuten, verdere info ontbreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten