vrijdag 15 mei 2009

Werk

Gisteren nog aan het speculeren geweest of we al dan niet gingen zwemmen. Ik zou dan weer met Koen kunnen meerijden en desnoods vanaf de Wezenberg naar het werk (Hoboken) joggen.
Op de middag een bericht dat Koen niet ging. Ik ben dan ook niet gaan zwemmen. Thuis nog vanalles gedaan eer ik naar 't werk vertrokken per fiets.
Maandag ga ik zeker het water nog eens opzoeken. Als er iemand mee wil, geef je maar een seintje.
Naar het werk ben ik gereden zonder de 30 km/u te overschrijden. Ik wilde het eens echt rustiger aan doen. Hoewel de wind me niet meezat, heb ik er van genoten.
Lezers ... tot de volgende :-)

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de update Maarten!

    Door jou weet ik dat het zwemmen super belangrijk is ... alleen ik mag nu 10 dagen niet zwemmen, ik denk dat ik daarna maar eens een zwemweekje inlas.

    Tot de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik vond 2 dagen niets al veel... Ik ga dinsdag eens niet werken met de fiets (komt net goed uit) en ik hoop dat het nadien beter is. Ergens blij dat ik niet de enige ben :-) maar vervelend.

    Ben genaaid aan mijn hoofd en blijkbaar is zwembadwater daar niet goed voor... juni wordt dus de zwemmaand!

    BeantwoordenVerwijderen