zondag 22 maart 2009

10 mijl Wommelgem

Uitslag zie www.fastactionteam.be

Leuke wedstrijd waar we al redelijk op het scherp van de snee hebben gelopen. Ik zeg we omdat ik voornamelijk in het zog van KVD heb gelopen.
Een snelle start en mee in het peloton. De kopgroep moesten we al snel lossen. Dat tempo ligt iets te hoog. Het ging telkens om 4 ronde van 4 km.
De eerste had ik wat last met het aanpassen aan dit hoge tempo. De buik deed wat gek en mijn benen wilden niet echt mee. Ik bleef Koen volgen en even later was ik de kaaie (=Loenhouts) door.
Ronde twee hebben we nog even samen gelopen en bij het begin van ronde 3 deed ik een kleine versnelling waardoor Koen moest lossen. De benen zaten toen zo lekker dat het me weinig moeite kostte. Natuurlijk moest ik dit dan bekopen in ronde vier waarbij zelf Evert Thijs (wie gisteren wel op de Duatlon was) gevaarlijk dicht in de buurt kwam.
Uiteindelijk de klus geklaard in 1 uur 04 minuten en 56 sec.
Hopelijk kan ik hier nog wat afpitsen met de 10 MILES!

Voor de statistiek:
Mijnen tikker is niet onder de 180 geweest! Ai ai ai ai ai
Max hartslag: 187
gem hartslag: 181
Afstand: 16 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten