zondag 8 maart 2009

Winterduatlon Geel

Knal!
De eerste wedstrijd van 't seizoen is voor mij gestart. De Koen gisteren nog kunnen overhalen om mee te doen en van Bart wist ik dat hij ging aantreden.
Gelukkig mocht ik Steven Krijnen zijn MTB lenen (waarvoor dank). In de voormiddag was het nog te nat om met de ketting mee te fietsen.
Ik had geen doel voor ogen, maar eens het startschot gegeven werd, was er geen houden meer aan.
Gans de wedstrijd in de rooie gegaan en hier en daar wat afgezien, maar zo hoort het.
Hopelijk brengt dit geen schade toe in mijn trainingen.
Het resultaat was er ook. 9de in 1 uur en 15 minuten. Ik was tevreden, maar om bij de toppers te horen is er nog veel werk.
Kris Vermeiren is daarvoor op de goede weg. Knappe prestatie Kris!
Ik had de meter iets te laat ingedrukt, maar dit zijn de gegeven voor 1 uur en 10 minuten:

max hartslag: 192
gem hartslag: 181 (te hoooooog ???)
Afstand: 4-24-2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten