zaterdag 7 maart 2009

Werk + Doelgetters

Terug naar huis gereden van 't werk en een beetje later gaan voetballen. Althans dat was toch de bedoeling. Van voetbal was er geen sprake. Het is zelfs de moeite niet om daar een verslag over te schrijven. Ik denk dat er iets mis is met de jeugd ... waar zit hun energie of overwinningsdrang? Hebben zij dan geen compititiegevoel meer of hoe zit het?
Verloren tegen 9 man met 11.
Op zo'n momenten krijg ik zin om al mijn energie in de triatlon te steken. Als er dan iets mis gaat, kan ik het toch op mezelf steken en ben je niet afhankelijk van anderen.
Gelukkig 's avonds nog een kwiske gewonnen samen met mijn makkers (Koen VD, Den Beyers en Weusje). Dit verzachte het pijnlijke verlies van de dag.
Morgen een wedstrijd voor de boeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten