donderdag 5 maart 2009

DORENS - Interval

Het zag er naar uit dat ook vandaag het sporten erover schoot.
's Avonds toch nog een gaatje gevonden om te lopen. Ik heb het eens over een andere boeg gegooid. Ik vond mijn originele borstband van de hartslagmeter niet dus heb ik een oude genomen.
Ik ben naar de Dorens gejogd op een rustig tempo. Zo leek het me toch, maar de meter gaf verschillende pieken aan. Kan te maken hebben met de borstband.
Eens aan de voetbalpleinen ben ik begonnen met een intervaltraining. Een ronde rust gevolgd door een ronde tempo versnelling.

Gegevens:
Tijd: 1 uur 25 minuten
max. hartslag: 176
gem. hartslag: 142
max. snelheid: 16,1 km/u (als ik dat met die harstlag moet volhouden volgende maand???)
gem. snelheid: 10,7
Kilometers: 15 km 220 meter

Ik weet niet of de gegevens helemaal correct zijn. Er is in ieder geval nog werk aan de winkel de komende maand. Misschien de trainingen opdrijven naar 3X per week.
Het gevoel na een uur lopen blijft hetzelfde. De spieren worden stijver, maar de benen houden het wel vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten