dinsdag 17 maart 2009

Werk + Lopen

Eerst nog een stukje van het werk naar de auto gefietst en na de opleiding gaan lopen.
De grote toer langs Brecht en Loenhout inclusief de twee bruggen. Het weer was zalig.
De benen zaten redelijk. Tot aan de brug in Brecht de hartslag redelijk laag gehouden.
Op de brug een kleine versnelling toegepast. Hier wilde ik de rode knop van mijn hartslagmeter eens testen en bleek dat deze dan nieuwe tijden begint op te nemen. Het verschil in de eerste helft van mijn loop is wel duidelijk merkbaar met de tweede helft (zie statistiek).
Dan langs het industrieterrein gelopen en zo richting Loenhout. Eens in Loenhout nog even halt gehouden bij SB-printing met de vraag hoe het zat met de FAT t-shirten. Zondag gaan Koen en ik lopen in Wommelgem en ik zou graag het gegeerde t-shirt dragen dan. Misschien zijn ze tegen dan klaar.

Statistiek:
Eerste helft:
max hartslag: 167 (op de brug)
gem hartslag: 140
Afstand: 5km en 170m
max snelheid: 13,9 km/ u
gem snelheid: 12,2 km/u

Tweede helft:
max hartslag: 173
gem hartslag: 145
Afstand: 5 km 650 meter
max snelheid: 16,1 km/u
gem snelheid: 11,3 km/u

Correctie: Ik heb de tweede helft dus niet sneller gelopen, maar enkel op het einde een vitesse hoger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten