dinsdag 24 maart 2009

Werk + Wezenberg

In het zwembad moeten ze ook gedacht hebben "Ah dieje komt nog"!
Het is ondertussen twee weken geleden dat in nog eens water met chloor gezien heb.
Ik ben na het werk naar de wezenberg gereden om daar een dik uur te zwemmen.
Op de fiets dacht ik van een 3 km te zwemmen, aan één stuk.
In het water dacht ik, dit haal ik nooit!

Het ging van geen meter. Zou dit komen omdat ik zo lang niet in het water heb gelegen?
Regelmatig moeten stoppen en eerder in blokken van 500 meter gezwommen. Het werd me meteen duidelijk dat al ik niet wil verzuipen in Brasschaat ik dit vaker moet doen en dit moet blijven onderhouden.

Daarna met de fiets naar huis. Weer windop! In Gooreind was ik leeg. Ik kon geen stap meer zetten. Ben ik maar gestopt bij Griet thuis en heb ik een cake en taart gegeten. Terug wat energie in mijn lijf, want ik was op.

1 uur en 23 minuten gefietst
max: 161
gem: 122

Geen opmerkingen:

Een reactie posten