donderdag 30 april 2009

Tholen

Mijn computerke geeft aan dat ik die dag gesport heb, maar ik was haast vergeten wat ik gedaan heb die dag.
Gisteren een bericht gekregen van de Kadee of ik niet mee naar scherpenheuvel of Tholen wilde rijden. Natuurlijk had ik daar zin in. 's Avonds nog hard gewerkt aan mijn eindwerk zodat ik me kon permiteren om mee te rijden met de echte kleppers.
Fietsen kon je het niet echt noemen. Het was meer racen. Op rechte stukken zijn we precies niet onder de 34 km/u geweest. Het leunde eerder naar de 36 km/u.
Kadee, Rob VDM, Steve K, Bart A, Koen VD, Kavee, PeVee en nog ne pipo, allemaal mannen die met hun fiets gaan slapen ... en ik.
Mijn eerste 130 km ooit gereden. Mooie tocht dat wel, maar het tempo lag me iets te hoog. Of dit een goeie training was, blijft me de vraag.
IK WAS CHOCO!!!

's Avonds teerfeest van de Doelgetter waar ik voor de tweede maal de gouden schoen in ontvangst mocht nemen (op 1 punt verschil van de Ken).
Dit werd dan ook gevierd met de nodige drank. Slecht ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten