maandag 20 april 2009

week zonder grote inspanningen

De keren dat ik moest werken (dat waren veel nachten), ben ik met de fiets gereden in een klein verzet. Totaal van ongeveer 140 kilometer gefietst. Donderdag op de vergadering viel het verdikt. Ik krijg geen fietsvergoeding meer voor 5 dagen in de week, maar ze hebben het systeem aangepast en nu word ik vergoed per keer dat ik kom met de fiets. Klinkt voor de meeste lezers het meest logische, maar zij die weten van waar we komen op 't werk, begrijpen dat ik gefrustreerd naar huis reed die dag. Eén maal hebben we eens van onze tak gemaakt omdat de directie zonder mijn weten een vergoeding had ingehouden en dit is het gevolg. Ik pleit voor een wettelijk kader rond fietsvergoeding (en mensen die in shiften werken). Soit, het zal nooit mijn vriendin worden 'madam de directrice'.
Zondag is het de 10 miles. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten