vrijdag 17 april 2009

What a feeling

Mijn vermoeden gisteren werd vandaag bevestigd.
Ik ben een toer gaan lopen (na een lange tijd). Het gevoel was alles behalve optimaal.
Ik was redelijk snel gestart en tot aan de eerste brug in Brecht ging het vlot. Hier en daar een redelijke versnelling ingelast en de beentjes volgden lekker mee.
Eens op weg naar Loenhout kwam de man met de hamer langs. De tweede brug heb ik net gehaald tegen een redelijk tempo, maar daarna kostte me het heel wat moeite om iets of wat te kunnen versnellen. De snelheidsmeter slinkte zienderogen.
Op het Neerven nog een kleine inspanning geleverd, maar daarna traag naar huis gejogd. Als ik dan het tempo wilde opdrijven, sprak mijn lichaam dit tegen. Stramme spieren in de kuiten, kortademig, etc...
Hopelijk kan ik me volgende week nog snel herpakken, maar een oudleidingsweekend zal daar niet goed aan doen. Wie weet is onze Geert me nog voor?

Voor de statistiek:
Tijd: 1 uur en 10 minuten
Max hartslag: 176
Gem hartslag: 150
Max snelheid: 16.2 km/u
gem snelheid: 12 km/u
Afstand: 14 km

2 opmerkingen:

  1. een weekske rust kan wonderen doen.

    Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja en de Geert is goe bezig...ge zijt ne vogel voor de kat zoals ze zeggen!!

    (jouw kennende is dit de peptalk die jij zal doen vliegen zondag)

    Ik sta waarschijnlijk te supporteren bij het aanvatten van de waaslandtunnel. Succes gaste!

    BeantwoordenVerwijderen