woensdag 15 april 2009

Werk

Was ik nog vergeten zeggen gisteren: Ik ben nog maar eens gevallen. Die gasten van 't Ruimerke (ontstoppingsdienst) stonden daar in Hoboken nen beerput leeg te pompen. Die dikke darm lag over mijn fietspad en ik erover heen. Eerst mijn voorste en daarna het achterste wiel. Het voorste ging goed, maar het achterste had ik iets te hoog gelift met als gevolg dat den deze overkop ging. Schoon zicht, twee oudjes stonden er op te kijken en keken er naar. Ik was meteen wakker.
Vandaag dan iets rustiger naar huis gereden en een kleine intervaltraining ingelast vanaf Pollegon. Daar zijn het lekker lange stukken waar ik regelmatig heb doorgetrokken. Telkens een kilometer in stijgende lijn (van 't tempo). Het voelde goed aan de benen.
's Avonds met ons vok nog mijn garage verder gaan uitgraven (lees baantjes trekken zonder water)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten