zondag 22 februari 2009

Bike - Run

Van het werk terug gekomen en inderdaad de honderd omwentelingen geteld met hartslagmeter om. In een kleinere vitesse zit ik rond de 127 hartslagen. Zet ik hem iets zwaarder dan kom ik snel bij de 135 hartslagen.
Rituitslag:
max hartslag 170 (op de brug in Merksem rechtstaand)
gem hartslag 128

Dan thuis gekomen en een half uurke rust. Het vrouwke was nog op weekend en ik ben dan een toer gaan lopen. De planning was om anderhalf uur te lopen. Het is uiteindelijk 1 uur en 13 minuten geworden.
Onderweg kwam ik papa Ken nog tegen. Hij vroeg achter de hartslag (ik heb gelogen en zei 132). Als we resultaten geven doen we er toch steeds iets af. Althans dat doe ik toch.
Hier dan de juiste cijfers:

max. hartslag 163
gem. hartslag 135
max. snelheid 14 , 1
gem. snelheid 10,1
Afstand: 12 km 400 meter

De max. heb ik gelopen naar het einde toe om te voelen hoe het met de benen zat. Gans de slijkstraat dit tempo aangehouden. Voor de 10 miles wil dit zeggen dat er nog 2 km/u bij moet. Dus zal de hartslag rond de 170 liggen. Zou ik dit een uur volhouden?
Het voordeel is dat ik dan vooraf geen 35 km heb gefietst.

1 opmerking: