zaterdag 14 februari 2009

Sifra - Doelgetters

Vandaag wederom een match van de waarheid. We staan samen onderaan met 13 punten. Er moet dus gewonnen worden. Het is een zonnige dag en de ploeg staat er vandaag.
Ken zou een penalty moeten krijgen, maar de scheids durft hem niet te fluiten. Ook zijn rode kaarten was hij thuis vergeten. En dat als voorzitter van het scheidsrechtercomité. Schandalig!!!
Even hebben we te kampen met druk van de thuisploeg, maar uiteindelijk houden wij de bovenhand.
Mijn opdracht vandaag was box to box te lopen (volgens de Ken). Zo heb ik ooit 19 goalen gemaakt in een seizoen. Vandaag waren de voetbalgoden me ook goed gezind. Na een lange run van de ene box naar de andere krijg ik een pas van Ken en zet mijn linkse ertegen. Knal in de hoek en 0-1 voorsprong in de eerste helft.
De tweede helft blijven we het overwicht behouden en winnen uiteindelijk.
Zalig gevoel en met een glimlach kan er valentijn gevierd worden :-)

Lezers: Kunnen jullie dit lezen? Ik heb eens niets aan het lettertype gedaan.
Groeten

2 opmerkingen:

  1. Eindelijk kunnen we je dolle fratsen lezen Maarten! Proficiat met de winning goal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het ook lezen nu.Fijn.
    groeten
    Koen VD

    BeantwoordenVerwijderen