donderdag 12 februari 2009

Wezenberg + TTT

Na een nachtdienst wil ik de gewoonte hebben om te gaan zwemmen. Nu ik toch met mij auto was, kon ik dit niet laten liggen. Daarbij had ik het geluk dat ik gratis mocht zwemmen omdat ze iets voordien aan het werken waren in het zwembad. De banen waren vrij en ik met volle goesting aan mijn training gestart.
1 uur en 20 minuten verschillende oefeningen gedaan:
- eerst een 100 meter opwarmen (wrickoef., schouderrol en supermanhouding)
- 200 meter los zwemmen
- 200 meter met zwemvliezen
-200 meter met paddeles
- 200 meter met zwemvliezen en paddeles
- 400 meter enkel paddles
enzovoort enzovoort
Ik heb heel wat meters afgelegd. In het bad naast me was nog een triatlonner bezig. Die kerel ging als een speer door het water. Iets wat mij nooit zal lukken, denk ik.

's Avonds nog het klassieke toerke gaan lopen langs Tereik voordat 'van vlees en bloed' begon.

Tijd: 59 min en 20 sec.
max hartslag: 144
gem hartslag: 133
max snelheid: 12.5 km/u
gem snelheid: 10.2 km/u
Afstand: 10 km 120 meter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten