woensdag 11 februari 2009

Werk

Vol goeie moed vertrokken richting Hoboken. Heel wat schoolgaande jeugd gepasseerd met mijn fietske tot er in Brasschaat aan het kruispunt met de pauwelslei er een eind aan kwam. Ik op volle toer een kleine bocht gepakt naar rechts en gleed uit. Met mijn fiets tegen een verkeersopstakel en met mijn bakkes op de grond.
Gevolg: gekneusde vinger, stijve heup en een voorwiel dat helemaal naar de boem was!
Ik naar den dokter, de fietsmaker en de politie. De dokter stelde weinig vast, de fietsenmaker reparreert hem tegen vrijdag en de flikken doen zoals gewoonlijk niks.
Hier is geen klacht tegen in te brengen. Het was geen alarmfase voor ijzel dus moet er niet overal gestrooid zijn. Gelukkig stopte er toch één getuige die werkt bij de gemeente Brasschaat. Zij gaf me de tip toch een klacht in te dienen bij het gemeentebestuur, maar ja als de politie al geen aangifte wil indienen omdat er geen derde bij betrokken zijn.
Ik dan maar langs de verzekering en zij zullen proberen om de kosten aan mij fietst te vergoeden, maar dat is allemaal nog niet zeker.


SPORTEN GEZOND!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten